reklama

Realita života

...pvodne sme boli tyria. Ja, Neo, Renz4c, a Ruiz. Teraz sme už len dvaja. Neo to schytal ete pred meitou od nejakho snajpera čo sa skrval nad podchodom, medzi prepravkami, Renz4c sce ete stihol oddrbať jednho protivnka, ale potom ho olovo dostalo v zkych chodbičkch meity. Jeho krv sa rozprskla na stene z plenej hliny za nm. Takže teraz sme už iba dvaja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
rough boyz of contemporary world
rough boyz of contemporary world (zdroj: css)

 Ale nie sme stratený, lebo Ruiz je fakt trieda. Dosť drsný týpek. „Hold this position“ ozval sa pokyn od Ruiza. Rozhodol som sa splniť jeho želania. Oprel som sa o stenu postriekanú Renz4covou krvou. Riuz sa otočil a vyšiel von z mešity. „Defense, dbaj na defense, nesmú to odpáliť to je ciel“ píše mi ešte Riuz.„Veď sme team, a vy sa necháte odbachnúť hneď na začiatku serióznej akcie. Sme nejaké komando ne?“ Riuz je evidentne rozčúlený. Jeho rady, ako skúseného žoldniera si beriem k srdcu. Defense. Nesmiem ho sklamať. „Fire in the hole“. Niečo cinká o steny mešity. Ozve sa sykot. Celá chodba sa zaplní dymom. Inštinktívne ustupujem, ale nedarí sa mi. Zasekol som sa o nejakú drevenú krabicu. Zase niečo odskakuje od stien. Zvuky odrazu sa ozývajú budovou.. Ozve sa prasknutie a celá mešita sa ponorí do bieleho svetla.„Daj si pozor na Flashbangy“ – vybavujú sa mi Ruizové slová. Mal pravdu. Drsný chlapík. Zaiste profesionál. Ktovie čo všetko už zažil. Pomaly sa mi vracia zrak. Prvé čo vidím, sú záblesky z hlavne. Mačkám spúšť a pálim hlava nehlava. Výbuch. Piskot v ušiach. Potom už len ťukanie projektilov na stenu za mnou. Som mŕtvy. Kamera stúpa ponad moje telo. Pozerám štatistiky. Ruiz ešte žije. Headshotmi skladá jedného teroristu za druhým. Ach to je muška. To je výcvik. Roky tréningu. A tie ľadové nervy. Česť že ho poznám.   Vyhrali sme...„Ty počuj, asi ťa nechám v tom samého“ píše Riuz. „Prečo?“ Zaujímalo by ma, čo môže mať taký profesionál ako on na práci.„Idem sa učiť prírodovedu. Musím vylepšiť známky na vysvečko, fotrovci ma inak zabijú.“ odpíše Ruiz a odpojí sa.

Andrej Kiszling

Andrej Kiszling

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

skús google. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPopAntipríbehyĎalšie dôležité veci

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu