reklama

Rozchod aktivistu a slečny

-Ako to mysl?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

-Akože ako? Jednoducho, ty si ten najbežnejší človek, akého som kedy stretol. Nebaví ma to s tebou. Potrebujem si rozšíriť duševné obzory. Hľadám určitú formu duševného naplnenia.. -Ty? A akú? -Neviem. Ale určite ma nenapĺňaš ty a tie tvoje idiotské reči. Už ma nebaví počúvať, kde majú aký výpredaj, prečo vypadol Peťo Konček, čo odporúčajú „múdre baby zo šarmu“, prečo Marián nemiluje Danku ale Petru, prečo to Danku trápi..., kto z tvojich kamarátov je homosexuál a kto teraz už naozaj....-Ale nie, to vôbec nie je pravda. Ja vôbec nie som taká. Úplne si ma zaškatuľkoval. Superstar je fajn, ale žeby som nejako nariekala kvôli tomu cigánovi? Bol zlatý no. A výpredaje, to je typická ženská vec. To musíš pochopiť. Čo ty samozrejme vôbec nevieš. Vôbec ma nechápeš. Ja chodím rada na tie tvoje demonštrácie, a nehovorím nič. Neprotestovala som ani keď si po sexe ukradol plachtu z mojej postele a fixkou na ňu napísal : Smrť globalizácii !! , aby si ju mohol použiť na antiglobalistickom fóre. Neprotestujem ani keď ma nútiš jesť vegiburgre, ani keď sme zaviedli doma delený odpad. Neprotestovala som ani keď si sa rozhodol premietať ten nudný film s vypaseným Američanom všetkým tvojím kamarátom práve na Valentína. -Čo, kto? Michael Moore? No dovoľ? To vôbec nie je vypasený Američan, to je človek čo si všíma fakty. Vidíš a toto je presne tvoj problém. Ideš iba po povrchu. Kĺžeš sa po ňom ako na sánkach. Nikdy ťa nenapadne že pod snehom je ešte niečo. Si nudná. POČUJEŠ NUDNÁ!!! -Ts.... no dovoľ... myslíš že sa rozplačem teraz alebo čo? -Nie. Veď práve. Ty si taká prázdna, nič sa ťa nedotkne. Ja ťa necítim. Si hlúpa a prázdna. -Ty si tiež dobrý blbec. Onanista. Jessica a Sandy čo? Hnusný úchyl. Cez deň vykrikuješ tie svoje hlúpe heslá na demonštrácii, a večer chceš isť ku mne.. A namiesto toho, aby sme sa rozprávali, rozoberali trebárs aj témy, ktorých máš plnú hubu v meste, čo chceš? Len šústať. A keď ti nedám, tak sa zdvihneš a urazene odkráčaš domov pred ten svoj poondiaty monitor s nahými pipinami. Vieš čo, vyser si oko! -Krava. -Chuj.

Andrej Kiszling

Andrej Kiszling

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

skús google. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPopAntipríbehyĎalšie dôležité veci

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu